блог

5 lõõgastumisviisi päeva jooksul

Puhkepausid on loomuliku taastumise, produktiivse töötamise ja hea tuju jaoks hädavajalikud.

Pakume teile 5 varianti lõõgastumiseks päeva jooksul:


LÜHIKE PÄEVAUINAK

Optimaalne une kestus on maksimaalselt 20 minutit. Pikem magamine võib tekitada liigset uimasust, mis on tingitud "uneinertsist" (suurenenud adenosiini tootmise tõttu).

JOOGA NIDRA

Jooga Nidra on progressiivne lihaste lõõgastamise viis, mis kestab tavaliselt maksimaalselt 20 minutit. See võib aidata vaimul ja kehal lõõgastuda ning taastada energiat ja dopamiini.

MASSAAŽ

Massaaž vähendab lihaspingeid ja suurendab dopamiini tootmist.

YIN JOOGA

Eriti õhtuti leevendab rahustav yin jooga praktika stressi ja kogunenud lihaspingeid, soodustades taastumist ja und.

LOODUS

Kokkupuude loodusega või isegi looduspilte vaatamine kiirendab taastumist, lõdvestab meelt, suurendab mugavus- ja heaolutunnet ning rahustab närvisüsteemi.

Me analüüsime teie eluviisi ja aitame vähendada pingetest tingitud ebasoodsaid tagajärgi.

emk_kliinik_dr_saadi

Made on
Tilda